torsdag 12 april 2012

Länge sedan sist..


Nu är det så dax att börja igen, fast det är klart börja o börja, har väl aldrig riktigt slutat bara liksom glömt bort mej . Har gjort både det ena och andra, men ska försöka ge mej tid till att blogga. Hur mycket ska jag skriva, vad ska jag lämna ut, törs jag skriva precis det jag vill. Ähh gör som jag brukar går min egen väg helt enkelt.

Kanske ska berätta lite om min viktigaste resa. Den jobbigaste och mest betungande jag ska göra, men jag hoppas att jag kommer att klara av det. VIKTNEDGÅNG!
För nu är det helt klart DAX, är inte klokt att man gör så här med sin kropp. Den enda man har och så förstör man den genom att skita i vad man stoppar in i den. nä nu fasiken ska jag allt ta tag i det. Men det kommer att ta sin lilla tid. kan inte skylla på något eller någn annan en mej själv så det är bara att ta tag i eländet. Bort ska dom, om jag så ska jaga ihjäl mej på kuppen.

Nu natti sen nya friska tag på måndag. Har liksom en 40 kilo att börja beta av...puh!

Inga kommentarer: