lördag 14 april 2012

Lördag, kommer efter fredag =)

Snart iväg mot mor och hjälpa henne förstå hur en dator fungerar, vilket inte kommer att bli så himla lätt, men jag ska göra ett tappert försök iaf.

Det finns en maskin som bara står där till ingen nytta efter att pappa gick bort så jag tycker verkligen att hon ska försöka sej på att iaf komma ut på nätet. Läsa lite recept, kolla sin feja så hon ser hur lille William utvecklar. Det är mitt barnbarn det och han är givetvis det mest underbara som någonsin fötts. Men det tycker väl alla som har fått barnbar att just deras är dom bästa.

Just ja, vågen ska jag nyttja innan jag far så jag jag lämna in min vikt i matdagboken innan det blir försent den här helgen.
Nu får ni njuta av solen och ha en fin fin dag.
Kram till er alla. ;)

Inga kommentarer: